marți, 20 martie 2012

despre blog

    Am creat acest blog pentru a descrie in el persoane pe care le-am intalnit in anumite perioade din viata si cu care este foarte posibil sa nu ma mai intalnesc vreodata...desi mi-ar placea.Este,intr-un fel,o incercare de a pastra amintiri despre acesti oameni...despre imprejurarile in care i-am cunoscut,despre momente pe care le-am petrecut impreuna.O speranta de dimensiuni infime este ca acest blog sa fie citit de cei despre care am scris si astfel sa putem lua legatura din nou...
    Pentru mine fiecare om pe care il cunosc este special si de fiecare data cand cunosc o persoana incerc sa ii gasesc calitatile si lucrurile care imi plac la el\ea pentru ca sa il pot privi cu cat mai multa simpatie,iar defectele care sunt mai mult sau mai putin evidente le pun pe seama imprejurarilor in care traiesc,pe seama lucrurilor urate care li s-au intamplat la un moment dat in viata sau pur si simplu aspecte din viata lor pe care nu le cunosc sau\si nu le inteleg.Nu imi e usor sa fac asta,dar cred ca ma ajuta sa eliberez elementele negative in loc sa le acumulez si poate sa fiu pentru ei mai folositor si mai intelegator.Fiecare persoana este importanta si cred ca oamenii reprezinta ceea ce este mai de pret in aceasta lume in care valorile se schimba foarte rapid,si a-i pastra ca prieteni,cunostinte sau cel putin amintiri este singurul "lucru" cu care merita sa ne incarcam "bagajele".
   Cu siguranta nu o sa imi amintesc de toti cei care as vrea,dar fiecare dintre cei despre care voi scrie reprezinta o pretioasa parte din "tezaurul" personal...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu